viernes, 27 de abril de 2012

Introducció Cas KITE

Cas KITE "Projecte reciclem"

Cercant al KITE, he trobat un cas que tracta el tema del projecte anual que vaig desenvolupar aquest curs amb els alumnes de la meva classe. Així l'he cercat, especificant el nivell de la meva aula, 3r de primària, la tecnologia a la que podia optar a l’escola i la matèria principal que volia treballar, tot pensant en la meva escola i en els meus alumnes.

Aquest cas, tracta del reciclatge, tema que van triar els alumnes de la meva classe al projecte anual que fem a l'escola.

El considero un aprenentatge significatiu, ja que al començar a treballar qualsevol projecte, partim dels coneixements previs dels alumnes. Així partint de la recerca d’anuncis per les webs... els diaris digitals, es veuen inmersos en un món que abans desconeixien totalment. A partir d’aqui, el que fem és exposar a l'aula els anuncis que cada grup ha trobat, per tal de veure com podem reciclar tot allò que llencem. Per tant, aquesta activitat comença i acaba amb l’ús de les TIC i la resolució d’un procés d’ensenyament - aprenentatge sobre el reciclatge.

No hay comentarios:

Publicar un comentario